Germany
DE
France
FR
United_Kingdom
GB
United_States
US
Canada
CA
Australia
AU
10% korting
Waardebon code: Paasactie

Looptijd Paasactie

dagen
uren
min
sec
Paasactie gaat zo eindigen! Hurry up!

Veel gestelde vragen (F.A.Q.)

Meest gestelde vragen

Wanneer je een bestelling plaatst voor 22u verzenden wij je pakket dezelfde (werk) dag. 
Via een e-mail ontvang je een Track&Trace om te kijken wanneer je bestelling wordt geleverd.

Bezorging met PostNL
Nederland 1 tot 2 werkdagen
België 3 tot 4 werkdagen 
Duitsland 3 tot 4 werkdagen
Overige EU-landen 5 tot 10 werkdagen
Buiten de EU-landen 8 tot 15 werkdagen

Wanneer je bestelling al drie werkdagen staat op ‘Verzonden’, maar je hebt nog niks ontvangen?
Neem dan contact met ons op. Ons team gaat dan direct achter je bestelling aan!

Via de e-mail ben je op de hoogte gehouden welke producten verzonden zijn.
Wanneer alle producten op dezelfde dag verzonden zijn, maar je niet alle producten hebt ontvangen?
Neem dan contact met ons op. We zullen je snel verder helpen.

Deurbelbescherming.nl is een website voor het binnen- en buitenland.
Wanneer je een bestelling plaatst met een ander leveradres buiten Nederland dan geldt onderstaande levertabel als leidraad:

Bezorging met PostNL
Nederland 1 tot 2 werkdagen
België 3 tot 4 werkdagen 
Duitsland 3 tot 4 werkdagen
Overige EU-landen 5 tot 10 werkdagen
Buiten de EU-landen 8 tot 15 werkdagen

We hebben RVS en Gepoedercoat. De gepoedercoate deurbelbeschermers zijn van staal,
door de poedercoating is het beschermt tegen weer omstandigheden.

RVS
Makkelijk schoon te maken, bestand tegen zuren, duurzaam en sterk, kan goed in alle weersomstandigheden.

Gepoedercoat
Een gepoedercoate deurbelbeschermer is een deurbelbeschermer die behandeld is met poedercoat. Dit is een verf in poedervorm. Er is dus geen water of ander oplosmiddel nodig om de verf aan te brengen. Poedercoating wordt met lucht gemend en dan elektrostatisch aangebracht. Deze vorm van verven is zeer duurzaam en ook van een erg goede kwaliteit. De voordelen van poedercoaten zijn voornamelijk dat het een duurzame optie voor verven is, het snel gedaan kan worden en de kwalieit goed is. Een nadeel is weer dat de producten die gepoedercoat worden bestand moeten zijn tegen hoge temperaturen Poedercoat hecht zich namelijk pas aan een product bij 150-200 graden Celcius

Bij de deurbelbeschermer RVS & wit gepoedercoat; 
4x Schroeven torx t-15 rondkop 3,5 x 35 mm RVS (Roest Vast Staal).
4x Plug 5×25 mm 
(RVS schroeven zijn vrij hard en kunnen niet tegen torsie of wrijving, 
ze zullen daarom snel afbreken als je teveel kracht zet.
En bij hard materiaal adviseren wij om voor te boren om breuk tegen te gaan.)

Bij de deurbelbeschermer zwart gepoedercoat; 
4x Schroeven platte kop zwart 3,5 x 35 mm torx t-20
4x Plug 5×25 mm 

Bestellen

  • Bestellingen die voor 22:00 uur worden besteld en betaald, worden dezelfde dag nog verzonden. Door drukte bij onze vervoerders kan het weleens voorkomen dat er vertraging ontstaat in het postnetwerk. We hopen op je begrip en vragen je eerst rustig af te wachten voordat je contact met ons opneemt. Heb je jouw bestelling na 5 werkdagen nog niet ontvangen, neem dan pas contact met ons op. Let op! Op zondag en maandag wordt er in Nederland geen pakketpost geleverd. Ditzelfde geldt voor België op zaterdag en zondag.
  • Wij hanteren wij een retour termijn van 30 dagen. Je dient je bestelling altijd eerst retour te melden via ons retourportaal. Volg hiervoor ons stappenplan op de website. Deze vind je hier.

U dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.
Wij adviseren u om altijd te verzenden met track & trace.
Door de extreme drukte bij de vervoerders (PostNL, DHL, UPS, DPD, GLS), duurt de verwerking van je retour langer dan je van ons en van de vervoerders  (PostNL, DHL, UPS, DPD, GLS) dat je gewend bent. We hopen op je begrip en vragen je minimaal 5 werkdagen geduldig af te wachten, voordat je contact opneemt met ons.

Na aankomst van je retour, streven wij ernaar om je retourzending binnen 48 uur te verwerken. Mogeljik door de drukte bij PostNL duurt het langer voordat wij je retour ontvangen. Nadat we je retour verwerkt hebben, ontvang je het aankoopbedrag binnen 3 dagen, op je rekening.

Probeer het op een later tijdstip opnieuw.

Het is niet mogelijk om achteraf je bestelling te annuleren. Als je nog niet betaald hebt, wordt je bestelling automatisch geannuleerd. Bestellingen waarbij er gekozen is voor achteraf betalen (AfterPay/Klarna) worden nooit automatisch geannuleerd.

Wat vervelend om te horen dat het product beschadigd is. Wij willen je vriendelijk verzoeken om je retour aan te melden en een foto van de schade te uploaden bij je aanvraag. Aan de hand van de foto, zullen wij je retouraanvraag beoordelen. Volg hiervoor ons stappenplan op de website. Deze vind je hier.

Helaas kunnen wij de betaalstatus niet inzien van bestellingen waarbij er is gekozen voor AfterPay of Klarna. Wij verzoeken je vriendelijk om contact op te nemen met de klantenservice van AfterPay of Klarna, zodat zij jouw vraag zo snel mogelijk kunnen beantwoorden.

AfterPay NL: 020-7230270

AfterPay BE: 02-5882956

Klarna: 020-8082852

Helaas kunnen wij de betaalstatus niet inzien van bestellingen waarbij er is gekozen voor AfterPay of Klarna. Wij verzoeken je vriendelijk om contact op te nemen met de klantenservice van AfterPay of Klarna, zodat zij jouw vraag zo snel mogelijk kunnen beantwoorden.

AfterPay NL: 020-7230270

AfterPay BE: 02-5882956

Klarna: 020-8082852

  • Neem contact op met onze klantenservice en vermeld in je bericht het ordernummer, zodat wij je order op kunnen zoeken en de terugbetaling in gang kunnen zetten.

Indien je je gegevens foutief hebt ingevuld, is het belangrijk om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Wij hebben helaas beperkte tijd om je gegevens te wijzigen, omdat de pakketjes snel worden ingepakt en verzonden. Als dat het geval is, gaan we alsnog samen naar een oplossing zoeken.

Het is niet mogelijk om na het plaatsen van je bestelling je e-mailadres te wijzigen. Indien je zeker wil weten of je bestelling juist is geplaatst, adviseren wij je om een contact op te nemen met onze klantenservice, onder vermelding van je ordernummer.

Controleer altijd je spam en ongewenste mailbox, om er zeker van te zijn dat je geen orderbevestiging hebt ontvangen. Alleen als dit niet het geval is, adviseren wij je om contact op te nemen met onze klantenservice, onder vermelding van je ordernummer. Wij kunnen dan controleren of je bestelling goed is doorgekomen.

Betalingen

Als je terugkeert naar de betaalmethoden bij het afrekenen, kun je direct een nieuwe poging doen om je bestelling alsnog te betalen. Wil je liever afzien van je bestelling? Dan kun je de betaalherinneringen negeren en wordt je order automatisch geannuleerd.

  • Je kunt jouw bestelling via verschillende betaalmethoden betalen. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling doorgaans direct bij ons binnen.
  • Indien je je gegevens foutief hebt ingevuld, is het belangrijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dit omdat wij maar beperkte tijd hebben om gegevens te wijzigen. Wij adviseren om telefonisch contact op te nemen met ons. Het is niet mogelijk om na het plaatsen van je bestelling je e-mailadres te wijzigen. Indien je zeker wil weten of je bestelling juist is geplaatst, adviseren wij je om contact op te nemen met onze klantenservice.
  • Wij versturen de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van jouw bestelling. Mocht je een nieuwe factuur willen ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij sturen je graag de factuur nogmaals toe.
  • Als je hebt gekozen voor een betaling met AfterPay of Klarna, ontvang je een factuur van AfterPay of Klarna per e-mail waarmee je de betaling kunt voldoen. Indien je de factuur niet binnen 14 dagen betaalt, ontvang je van Afterpay of Klarna een betalingsherinnering. Heb je de factuur wel betaald, maar alsnog een betalingsherinnering ontvangen? Neem dan contact op met AfterPay of Klarna:

    • AfterPay NL: 020-7230270
    • AfterPay BE: 02-5882956
    • Klarna: 020-8082852
  • Binnen enkele dagen krijg je van AfterPay/Klarna een betaaloverzicht per e-mail (achteraf betalen).
Bestelling en levering

Naast Nederland verzenden wij ook naar België, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Luxemburg, Italië, Zwitserland, Oostenrijk, Zweden, San Marino, Spanje, IJsland, Denemarken, Noorwegen andere landen op aanvraag.

Bezorging met PostNL
Nederland 1 tot 2 werkdagen
België 3 tot 4 werkdagen
Duitsland 2 tot 4 werkdagen
Frankrijk 2 tot 5 werkdagen
Ierland 2 tot 5 werkdagen
Luxemburg 3 tot 5 werkdagen
Italië 3 tot 5 werkdagen
Zwitserland 3 tot 5 werkdagen
Oostenrijk 3 tot 5 werkdagen
Zweden 3 tot 5 werkdagen
San Marino 3 tot 5 werkdagen
Spanje 3 tot 6 werkdagen
IJsland 4 tot 6 werkdagen
Denemarken 3 tot 7 werkdagen
Noorwegen 7 tot 8 werkdagen
Overige EU-landen 5 tot 10 werkdagen
Buiten de EU-landen 6 tot 15 werkdagen

95% van onze bestellingen wordt op tijd geleverd. Helaas komt het wel eens voor dat een bestelling vertraging oploopt. Wij gaan er vanuit dat het pakketje alsnog bij je wordt afgeleverd al dan niet met vertraging. Heb je de bestelling 5 postdagen na het eerste aflevermoment niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen dit graag met je op.

Wij streven ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat je bestelling is betaald, wordt deze verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het niet mogelijk om na het plaatsen en betalen van je bestelling de bestelling te annuleren. Je kunt je bestelling na ontvangst uiteraard wel bij ons retourneren.

Heb je gekozen voor de betaaloptie AfterPay? Dan is het mogelijk dat jouw bestelling is geannuleerd door AfterPay. De reden voor annulering is bij ons niet bekend. Wij raden je aan om contact op te nemen met AfterPay.

Daarnaast kan het zijn dat er per abuis een dubbele bestelling en/of een onbetaalde bestelling in ons systeem staat. Onze klantenservice verwijdert eens in de 14 dagen al deze bestellingen.

Indien je de verkeerde adresgegevens hebt ingevuld, raden wij je aan om zo snel mogelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij jouw adresgegevens kunnen wijzigen.
Let op: wij kunnen het adres niet meer aanpassen nadat het pakketje bij ons is verzonden.

Wat vervelend om te vernemen dat je de verkeerde producten hebt ontvangen, dit gaan we oplossen! Je kunt het product kosteloos omruilen door ons stappenplan voor het retourneren te volgen.

Wij streven ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat je bestelling is betaald, wordt deze verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het niet mogelijk om na het plaatsen en betalen van je bestelling de bestelling te annuleren. Je kunt je bestelling na ontvangst uiteraard wel bij ons retourneren. Dit kun je doen via ons stappenplan voor het retourneren.

Wat vervelend om te vernemen dat je de verkeerde producten heeft ontvangen, dit gaan we oplossen! Je kunt het product kosteloos omruilen door ons stappenplan voor het retourneren te volgen.

Wat vervelend om te vernemen dat de bestelde hoes niet past, dit gaan we oplossen! Je kunt het product kosteloos omruilen door ons stappenplan voor het retourneren te volgen.

Garantie en retourneren

Helaas is het niet mogelijk om langs te komen om deurbelbeschermers te bekijken, kopen of ruilen, omdat Deurbelbescherming.nl een webwinkel is.

Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Neem contact op met onze klantenservice, wij lossen jouw klacht graag op.
Je kunt je klacht mailen naar info@deurbelbescherming.nl 
Vermeld bij je klacht je naam, adres en ordernummer  zodat wij de klacht zo snel en effectief mogelijk kunnen oppakken.

De klantenservice van Deurbelbescherming.nl staat 6 dagen per week paraat om jouw mails te beantwoorden. Wij voorzien je binnen 2 werkdagen van een reactie.

Na aankomst van je retour in ons magazijn, streven wij ernaar om je retourzending binnen 48 uur te verwerken. Door de drukte bij PostNL duurt het langer voordat wij je retour ontvangen in ons magazijn. Nadat we je retour verwerkt hebben, ontvang je het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen.

Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.

Nee, indien je de bestelling retourneert hoef je de factuur niet te betalen. Wij verwijderen de factuur zodra de retourzending ontvangen is. Indien je een gedeelte van de bestelling retourneert, krijg je een aangepaste factuur van Afterpay.

Indien je de originele verpakking niet meer hebt, is dit geen probleem. Je kunt hiervoor een andere verpakking gebruiken.

Na aankomst van je retour in ons magazijn, streven wij ernaar om je retourzending binnen 48 uur te verwerken. Door de drukte bij PostNL duurt het langer voordat wij je retour ontvangen in ons magazijn. Nadat we je retour verwerkt hebben, ontvang je het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen.

Vertalen »